Famile Dupke

Video’s:

Over mij

Hoi!

Wij, de Bakkertjes en Jos, gaan met een camper rondtrekken door Nieuw Zeeland en hebben er ontzettend super veel zin in!

Een profielnaam uitzoeken was voor ons een lastig klusje.. Na flink brainstormen kwam daar toch weer de naam 'Dupkes' voorbij, wat in ons geval staat voor de gehele familie Bakker, inclusief aanhang, met als Opper-dupkes O&O (opa en oma Bakker/Blackie/Tessa/Canou). Daarnaast zijn er nog de Whatsapp groepen  'Maxi-Dupkes' en de 'Mini-Dupkes' waarin iedere groep voor zich nog wel eens activiteiten organiseert.

Een hele warme, fantastische familie waarvan er nu dus vier op reis gaan naar Nieuw Zeeland!

Zin in!!!!!!!

Over mijn reis

De reis door Nieuw Zeeland wordt één groot avontuur! Als kers op de taart gaan wij aan het einde van onze reis nog 3 dagen in Bangkok een cultuurshock ervaren waarna we 10 januari weer thuis komen.

Volg ons via Facebook, Instagram of dit blog! En laat dan ook even een berichtje achter!

We gaan jullie missen!!!!!!