Morgen gaan wij naar Nieuw Zeeland!

3 december 2015 - Harderwijk, Nederland

Hallo! Hier Nine!

Jeetje! Zit ik dan! Het eerste blog te typen voor onze reis naar Nieuw Zeeland!! Wel even een besef momentje vanmorgen toen ik mijn computer aan deed en deze foto zag..

03 December 2015

3 jaar geleden, exacte datum vertrok ik naar Nieuw Zeeland en nu...

Vandaag 03 december 2015, en vanaf nu kunnen wij (pap, mam en ik) zeggen dat we MORGEN naar Nieuw Zeeland vertrekken! Jos komt morgen over 2 weken aan in Wellington! Samen met 'mijn belangrijkste mensen' voor vijf weken naar dat prachtige land! Moeilijk te bevatten, we gaan het doen!

Gisteren ben ik met mama na een enerverende ochtend bij Esmée, wezen shoppen in Harderwijk. Flink uitgeleefd, lekker geluncht en vooral genoten van een super dag!

Shopped 'till we dropped

Oma Pasja nog even 'tablet-les' gegeven op haar nieuwe tablet, ze kan ons vanaf nu helemaal zelf volgen! Daarna met z'n pap en mam patatjes gegeten en ook de eerste activiteit in Nieuw Zeeland geboekt! Volgende week (9 december) gaan we vanaf Paihia (Bay of Islands) een dag mee op een Catamaran, zwemmen met wilde dolfijnen en BBQ'en! Vind het zelf nog erg ongeloofwaardig moet ik zeggen..

Vandaag = Inpakdag, och jee moet dit alles mee ??

Moet in 1 tas kunnen.. toch
                 Extra-Knuffelen-Met-Jos-Dag
                 Laatste puntjes op de i voor school
                 Pebbles gaat naar Hierden
                 Veel gezelligheid,  en een klein beetje kriebels en zenuwen
             gelukt, alles past erin.

zie hier,, het past allemaal..

Veel liefs vanachter mijn bureautje aan de Touwbaan,

Xx Nine

1. Marian:
    Woehoe...
    Nu gaat het toch bijna echt gebeuren!!!
    Geweldig dat we jullie op deze manier kunnen volgen en mee kunnen genieten!
    We wensen jullie een onvergetelijke tijd toe daar.
    Veel liefs en een dikke knuffel,
    Marian
  2. Carl en Caroline:
    3 december 2015
    Jaaaaaaaaaa bijna gaan jullie op reis en wat voor een reis, super gaaf!!!! En super leuk dat jullie een blok gaan bijhouden. Ik vind het nu al leuk om te lezen :):)
    Succes met de laatste loodjes wachten en zenuwachtig zijn...voor de 100.000ste keer nadenken of je echt wel alles hebt..hopelijk slapen jullie vannacht een beetje.. Keep calm only 1 day to go :)
  3. Hermien:
    3 december 2015
    Wat superleuk om jullie te volgen hier, reizen we een beetje mee!
    We vertroetelen jullie pepsel hier en jullie gaan een waanzinnige tijd tegemoet; nog even een dag volhouden hier en idd alles nog tig x checken en laatste say goodbye rondje en dan eindelijk richting Schiphol, als je eenmaal in de incheck rij staat wordt t pas echt!
    Hele voorspoedige reis 'jongens'
  4. Johan en Rie:
    4 december 2015
    Super dat we op deze wijze jullie volgen,wij genieten dan mede met alle belevenissen en daarnaast houden we de kaart er bij,op dit moment denk ik zijn jullie op Schiphol Airport en door de gezellige drukte kom je vanzelf in vakantie stemming en daar moet je in blijven hoor.!!heelfijne tijd samen O & O Pa&Ma